Vi endte opp med to digitale skjema. Her er det første skjemaet:
Kulturarenaplan - spørreskjema
Så trenger vi en oversikt på alle lag- og foreninger som har aktivitet, eller ønsker aktivitet. Med et slikt register kan vi bedre ha dialog og matche folk med lokaler. Her er det andre skjemaet:
Enkel registrering av lag- og organisasjoner på kulturfeltet.
Vi trenger at alle som eier eller driver en kulturarena bidrar med informasjon om sin arena. Dette skal de gjøre digitalt. Da må vi kunne kontakte dem. Også må vi håpe at de blir kontaktet. Derfor lagde vi et kontaktskjema for kulturarenar. Her er link til dette skjemaet.
Den videre møteplanen ser slik ut:
Møtestruktur:
28/01 februar/mars
28/29 mars
25/26 april
Den endelige Kulturarenaplanen skal legges frem til politiske prosess på disse datoene.
Utvalg for oppvekst og kultur: 22 mai
Formannskapet: 28 mai
Kommunestyret: 11/12 juni
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar